Idi na glavni sadržaj

<< Povratak na početnu stranicu

Organizacija građenja

Kategorija: Predmeti

Naziv predmeta: Organizacija građenja

Preddiplomski studij, Inženjerstvo okoliša, 5. semestar

Cilj predmeta: Upoznavanje načina izrade projekata organizacije građenja (izrada troškovnika, dokaznica mjera,iskaza materijala, kalkulacije, izrada vremenskih planova izvođenja, histograma radnika i financijskih planova).


Izvedba:

  • 30 P (predavanja)
  • 20 A (auditorne vježbe)
  • 10 S (seminar)

Okvirni sadržaj predmeta: Temeljne postavke organizacije građenja; Projekt; Sustavno promatranje izvođenja projekata; Priprema izvođenja projekata; Projekt organizacije građenja; Smetnje kao utjecajni faktor u upravljanju izvođenja projekata; Dimenzioniranje cijena - kalkulacija; Rizik u proizvodnji; Ovisnost organizacije proizvodnje kalkulacije i rizika u procesima građenja; Organizacijski modeli proizvodnje u građenju; Racionalizacija; Mjerila proizvodnosti građenja Planiranje; Dinamički planovi potrebe resursa; Dinamički planovi potrebe financijskih sredstava.

Organizacija izvođenja radova.

5 ECTS

Nastavnik: Mirna Amadori, v.pred.
Suradnik: -


Literatura:

Obavezna:

Lončarić, R.: Organizacija izvedbe graditeljskih projekata, Sveučilište u Zagrebu i HGDI, 1995.

Preporučena:

Lončarić, R.: Građevinarstvo, Viša geotehnička škola Varaždin, 1976.


EN

The Faculty website is available in Croatian language by default.
For information in English or another language, please use your browser’s built-in automatic translation tool (e.g. Google Chrome → Translate this page). This approach follows the growing trend of using AI-based translation systems to ensure accessibility and multilingual communication.

HR

Internetska stranica Fakulteta je dostupna na hrvatskom jeziku.
Za prikaz sadržaja na engleskom ili nekom drugom jeziku koristite automatski prevoditelj ugrađen u vaš internetski preglednik (npr. Google Chrome → Prevedi ovu stranicu). Takav pristup u skladu je s novim trendovima korištenja umjetne inteligencije za dostupnost i višejezičnu komunikaciju.